always2

Alla inlägg under mars 2013

Av always2 - 5 mars 2013 20:01

Tjena tjena. Emmy här.

Jo, för ett litet tag sen har vi bara helt plötsligt börjat sluta blogga för ett tag.
Jag vet inte varför, sånna pauser bara kommer ibland o.o

Iallafall, jag tänkte nu att vi kunde börja igen. Jag sa till Anna också att vi skulle börja skriva.

Här kommer en bild på ett bevis hur mycket vi älskar varandra: (<3)

   Aww... 
Iallafall, don't blame us bara för att vi spelar msp. Det är typ det enda ställer med bra chatt. Och Skype ofc, men endå xD

Och... Där finns typ saker att göra .-.

Men iallafall.... När jag gick in på min startsida fick jag fram det här:   
Är inte detta LITE överdrivet? xD Och komigen. En 57 åring ser väl fan inte ut sådär -.-

Haha, iallafall. Ville bara säga att vi nog ska börja blogga igen. Bye   


Tidigare månad - Senare månad

Om oss!


Hej! Vi är 2 bästa vänner som gillar att... Ja, helt enkelt att vara galna! :D Så välkomna till vår blogg och hoppas att ni gillar den.

 

Fråga oss! :D

0 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!

      

Super Kawaii Cute Cat Kaoani

Tfm!

 


Ovido - Quiz & Flashcards